معرفی برند ساعت مچی

بهترین مارک ساعت مچی مردانه

بهترین برند ساعت مچی مردانه

شاید شما هم تا کنون به فکر خرید ساعت مچی مردانه افتاده باشید و به دنبال آن بخواهید بدانید که بهترین مارک ساعت مچی مردانه کدام است؟ امروزه با توجه به پیشرفت فناوری برند های مختلفی در زمینه تولید و عرضه ساعت مچی فعالیت می کنند. از گران ترین و لوکس ترین برند ها گرفته تا شرکت هایی که ساعت های ارزان قیمت و بی کیفیت و کپی تولید میکنند. همه و همه در پی فروختن ساعت خود به شما هستند. برند های معروفی همچون رولکس، کاسیو یا برند ساعت های سوئیسی و ساعت های دنیل کلین مردانه به ساخت و تولید ساعت مچی مشغولند، پس لازم است که شما آشنایی هر چند کوتاهی در این زمینه داشته باشید تا بهترین ساعت مورد نظر خود را با نازلترین قیمت تهیه کنید. ما امروز در این مطلب قصد داریم چند مورد از بهترین مارک ساعت مچی را به شما معرفی کنیم. البته ناگفته نماند که ما همه مارک های خوب را ذکر نکرده ایم و اگر مارکی جا مانده باشد و شما تجربه خوبی از خرید ساعت مچی از آن ها داشته اید لطفا نام برند در بخش کامنت ها ذکر کنید تا به نقد و بررسی آن برند نیز بپردازیم و در این مطلب نام آن را هم ذکر کنیم.

ساعت مچی کاسیو Casio

بهترین مارک ساعت مچی مردانه

اگر شما به دنبال خریدی مقرون‌به‌صرفه اما عالی هستید از همین ابتدا به شما توصیه می‌کنیم که به فکر خرید ساعت مچی از برند معروف و خوش‌نام کاسیو باشید.

شرکت کاسیو در سال 1946 توسط مهندس ژاپنی در شهر توکیو تأسیس شد. ازجمله افتخاراتی که این برند داراست می‌توان به اولین تولیدکننده ساعت‌های کوارتز اشاره کرد. همچنین این شرکت جزء اولین تولیدکنندگان ساعت‌هایی با چند تایم محلی است که قادر هستند زمان را درجاهای مختلف را به‌طور هم‌زمان نمایش دهند. برند کاسیو باسابقه‌ی درخشانی که از گذشته تاکنون از خود به‌جای گذاشته است شهرتی افسانه‌ای در میان مردم جهان برای خود دست‌وپا کرده است. آن‌ها توانایی فوق‌العاده‌ای در طراحی و ساخت ساعت های مچی ارزان قیمت ولی بادوام دارند.

شاید درگذشته یک ساعت کلاسیک از مدل F91  به دست خود بسته باشید اما آیا می‌دانستید که طراحی این برند خوش‌نام به همان ساعت های کلاسیک ختم نمی‌شود؟ درواقع آن‌ها تنوع بسیار زیادی در طراحی و تولید ساعت دارند و قادرند ساعت‌ها را در انواع شکل و اندازه با بهترین قیمت به بازار عرضه  کنند. به دلیل اینکه برند کاسیو ساعت‌های مچی متنوعی با رنج قیمت بسیار زیادی وارد بازار می‌کند پیدا کردن بهترین ساعت ازنظر کیفیت ساخت و مواد به‌کاررفته در آن کاری بس دشوار است.

ساعت مچی رولکس Rolex

بهترین مارک ساعت مچی مردانه

برند رولکس یکی از قدیمی‌ترین برندهای تولید ساعت در سوئیس به شمار می‌رود که موفق شده است امروزه خود را به ارزشمندترین برند ساعت در جهان تبدیل کند. این شرکت توسط هانس ویلسدورف و آلفرد دیویس در لندن بنیان‌گذاری شد. در دست داشتن ساعت رولکس چیزی فراتر از داشتن ساعت مچی است. داشتن ساعت رولکس خود نشانگر قدرت و مقام است.

این شرکت معتبر سوئیسی قادر است روزانه 2 هزار ساعت تولید و عرضه کند که درآمدی 3 میلیارد دلاری در سال دارد.

این شرکت معمولاً ساعت های لوکس و گران قیمت را تولید و طراحی می‌کند و خرید از این برند معمولاً برای همه مردم امکان‌پذیر نیست. ساعت‌های طراحی‌شده توسط برند رولکس از نهایت دقت، جزئیات، کیفیت و ظرافت برخوردار هستند.  این برند به‌عنوان یکی از گران‌ترین برندهای ساعت مچی در جهان شناخته می‌شود و توانسته است در طول سال‌های حضور در بازارهای جهانی موفقیت‌هایی کسب کند. از دستاوردهای این برند می‌توان به تولید اولین ساعت مچی ضد آب تا عمق 100 متری، اولین ساعت مچی باقابلیت تغییر خودکار تاریخ، اولین ساعت مچی باقابلیت نمایش دو زمان مجزا و تولید اولین ساعت مچی باقابلیت تغییر خودکار روز و تاریخ اشاره کرد. همچنین رولکس به‌عنوان اولین شرکت درزمینهٔ اخذ مجوز کرنومتر برای یک ساعت مچی شد.

ساعت مچی امگا Omega

بهترین مارک ساعت مچی مردانه

امگا یکی از بهترین و معتبرترین برندهای تولید ساعت مچی لوکس و گران‌قیمت در جهان است که توسط لوییس برانت در سال 1848 تأسیس شد. بیش از 170 سال است که امگا ساعت‌های لوکس و استثنایی را به علاقه‌مندان به ساعت ارائه می‌کند.

ساعت‌های تولیدشده توسط شرکت امگا به فضا سفرکرده‌اند و توسط فضانوردان پوشیده شده‌اند، با زیردریایی‌ها به اعماق اقیانوس رفته‌اند و به قطب شمال سفرکرده‌اند. ساعت‌های برند امگا توسط پادشاه راک‌اند رول، جان اف کندی رئیس‌جمهور ایالات‌متحده پوشیده شده‌اند. همچنین اگر اهل سینما باشید حتماً نام جیمز باند را شنیده‌اید و فیلم‌های وی را تماشا کرده‌اید. امگا برندی است که به اسپانسری جیمز باند مشغول است و اکثر ساعت‌هایی که در دست جیمز باند می‌بینید از برند معتبر امگا هستند. ساعت‌های این کمپانی علاوه بر ظاهر و کارایی فوق‌العاده‌ای که دارند جزو یکی از قدیمی‌ترین ساعت‌های جهان نیز هستند. این ساعت‌ها در طول زمان ثابت کرده‌اند که می‌توانند به‌راحتی رضایت مصرف‌کنندگان را جلب نمایند.

ساعت مچی سواچ Swatch

بهترین مارک ساعت مچی مردانه

برخی معتقدند که برند سواچ کوتاه شده‌ی عبارت ساعت سوئیسی یا swiss watch است اما برخی دیگر نیز این اعتقاد رادارند که این برند زمانی معرفی شد که جهان دچار بحران کوارتز شده بود. زمانی که ساعت‌های دیجیتال ژاپنی به رقابت با ساعت‌های مکانیکی سوئیسی مقرون‌به‌صرفه می‌پرداختند. این افراد، نام سواچ درواقع کوتاه شده‌ی عبارت ساعت دوم ( (second watchمی‌دانند. البته در ابتدا برند سواچ به‌عنوان لوازم جانبی یک‌بارمصرف شروع به فعالیت کرد.

در اصل برند سواچ به رقابت با ساعت‌های گران‌قیمت ژاپنی پرداخت و به همین دلیل به طراحی و تولید ساعت پلاستیکی ارزان‌قیمت روی آورد. ساعت‌های این شرکت بیشتر از پلاستیک ساخته می‌شدند. همچنین این برند در تلاش بود تا با کم کردن و بهینه کردن قطعات داخلی ساعت از قیمت تمام‌شده آن بکاهد. بنابراین هدف اصلی برند سواچ به دست گرفتن سهم بازار در بخش مقرون‌به‌صرفه بود. هدف دیگر برند سواچ این بود در دوره‌ای که ساعت‌های دیجیتال بسیار محبوب شده بودند و هرکسی به فکر خرید یک ساعت دیجیتال بود دوباره ساعت‌های آنالوگ را عالی نمایش دهد و به مردم جهان ثابت کند که هنوز هم ساعت‌های آنالوگ بهتر عمل می‌کنند و کاربردی‌تر هستند.

امروزه این شرکت نیز فقط به طراحی و تولید ساعت‌های از جنس پلاستیک نمی‌پردازد بلکه ساعت‌هایی با استفاده از فناوری‌ها و طراحی‌های نوین و جنس مواد مختلف تولید و روانه بازار می‌کند.

ساعت مچی همیلتون Hamilton

بهترین مارک ساعت مچی مردانه همیلتون

یکی از معروف‌ترین برندهای ساخت ساعت سوئیسی برند خوش‌نام همیلتون است. این برند در سال 1982 توسط جیمز همیلتون در کشور آمریکا تأسیس شد اما دفتر اصلی آن امروزه در کشور سوئیس قرار دارد. این برند نام آوازه دارای سابقه درخشانی است و عملکرد آن در طول سال‌های حضورش در بازارهای جهانی نقطه عطفی برای آن محسوب می‌شود. زیرا همه این موارد سبب شدند که برند همیلتون درزمینهٔ تولید ساعت مچی در عرصه‌های جهانی معروف و قدرتمند شود. نخستین ساعت الکتریکی جهان را برند همیلتون در سال 1971 به بازارهای جهانی عرضه کرد.

ساعت سیکو Seiko

بهترین مارک ساعت مچی مردانه

شاید شما یک کلکسیونر باشید یا یک مشتری بالقوه، به‌هرحال در میان تنوع محصولات به‌راحتی می‌توانید ساعت موردنیاز خود را از میان ساعت‌های برند سیکو انتخاب کنید و به خرید آن اقدام نمایید. سیکو یک برند ژاپنی درزمینهٔ تولید ساعت مچی است. البته این برند درزمینهٔ مای مختلفی فعالیت کرده است اما شهرت اصلی آن درزمینهٔ صنعت ساعت‌سازی است. چند مورد از فعالیت‌های این شرکت می‌توان به تولید ساعت مچی، ساعت دیواری، تجهیزات الکترونیکی، جواهرات و محصولات نوری اشاره کرد. در ابتدا دو فرد بهنام‌های کنیتار و هاتوری با باز کردن یک مغازه جهت تعمیر و فروش ساعت‌های مچی و دیواری در مرکز توکیو کار خود را شروع کردند اما بعد از 11 سال فعالیت در سال 1982 کارخانه خود را در ژاپن تأسیس کردند و در آن زمان موفق به ساخت اولین ساعت دیواری خود شدند. بعد از 3 سال از تأسیس شرکت آن‌ها موفق به طراحی و تولید اولین ساعت جیبی نیز شدند و اکنون پس از 130 سال شرکت آن‌ها همچنان پابرجاست و به دنبال پیشرفت و تولید ساعت‌های پیشرفته و نوین است تا بازارهای جهانی را به تسخیر خود درآورد.

برند سیکو تنها تولیدکننده ساعت در جهان است که از هر 4 فناوری ساخت ساعت اعم از کوارتز، کینتک، مکانیکی و اسپرینگ درایو بهره می‌برد. یکی از مهم‌ترین دلایلی که برند سیکو را این‌گونه نام آوازه کرده است این است که از ساعت‌های این کمپانی در بزرگ‌ترین رویدادهای ورزشی استفاده می‌کنند. آن‌ها همچنین موفق به طراحی و ساخت اولین ساعت جیبی شدند. آن‌ها در سال 1969 اولین ساعت کوارتز را تولید کردند و با این کار انقلابی در صنعت ساعت‌سازی به وجود آوردند. سپس شرکت سیکو موفق به تولید اولین کرنوگراف کوارتز شدند.

ساعت دنیل کلین اصل مردانه: ارزانِ لوکس

شاید شما هم به دنبال یک ساعت عالی و لوکس اما در عین حال با قیمت مناسب باشید. پس وقت آن شده است که به شما این نوید را بدهیم که برند دنیل کلین یکی از این موارد است. این شرکت متعلق به ترکیه است و نمایندگی های آن در سراسر جهان وافع شده اند. ساعت های دنیل کلین از کیفیت و طراحی بسیار خوبی برخوردار هستند و همه تلاش خود را کرده اند که بهترین کیفیت را درکنار قیمت مناسب به مشتریان خود ارائه کنند. همین امر سبب شده است که خرید ساعت دنیل کلین اصل مردانه، زنانه و بچه گانه این شرکت با استقبال خوبی روبرو شده است و این شرکت موفق شده است که بسیاری از بازار های جهان از جمله بازار ایران را به خود معطوف کند.

ساعت های دنیل کلین به سبب طراحی های شیک و متنوع اکثر سلیقه ها را پوشش می دهند و برای همه افراد با هر سلیقه ای ساعت طراحی کرده است. پس نگران این نباشید که ساعت مورد علاقه شما در میان لیست ساعت های این برند یافت نمی شود. شما با مراجعه به فروشگاه دالانپر می توانید بهترین ساعت مورد علاقه خود را با نازلترین قیمت تهیه نمایید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *